.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصائب برف و باران و نامه سرگشاده رئیس اصناف کلاردشت به استاندار
شمال نیوز: اينجا صحبت از غرب و شرق استان نيست ، اينجا صحبت از وطن است ، كلاردشت متعلق به همه هموطنان ميباشد و همه به نوعى در آن سهيم ميباشند،

شمال نیوز: اينجا صحبت از غرب و شرق استان نيست ، اينجا صحبت از وطن است ، كلاردشت متعلق به همه هموطنان ميباشد و همه به نوعى در آن سهيم ميباشند، سرآغاز نامه سرگشاده فرهاد کریمایی رییس اتاق اصتاف شهرستان کلاردشت به استاندار مازندران بود که متن آن را در ذیل مشاهده می نمایید.


جناب آقای ربیع فلاح استاندار محترم مازندران:
همانطور که حضرتعالی خود واقف هستید چند روزی است که استان مازندران به ویژه غرب این خطه با بحران برف و یخبندان روبرو است،بارش برفی که سه روز است شهرستان های کلاردشت،چالوس و نوشهر را به حالت تعطیل در آورده و این حوزه را فلج کرده است.
اگرچه از ماه ها قبل جلسات ستاد بحران در قالب پدافند غیر عامل با حضور مسئولین خدماتی و امداد رسان تشکیل شده و پیش بینی های لازم صورت گرفته بود اما نبود تجهیزات و امکانات کافی منطقه را با بحران جدی دست به گریبان کردو شرایط به گونه ای رقم خورده که با وجود تلاش های شبانه روزی نیروهای شهرداری،دستگاه های خدمات رسان و امداد خودجوش مردمی هنوز راه ارتباطی خیلی از روستا ها مسدود و جان مردم در خطر است.

جناب آقای استاندار
غرب استان به ویژه شهرستان کلاردشت به دلیل موقعیت جغرافیایی و نعمت های خدادای اش همواره میزبان خیل عظیم گردشگران و توریست های داخلی و خارجی است و سالانه بیش از دومیلیون مسافر از این دیار بازدید میکنند،

همچنین این منطقه در ارتفاع بیش از 1300متر ازسطح دریا قرار گرفته و بعنوان یک منطقه کوهستانی محسوب میشود اما جالب است که با توجه به اهمیت این محور که غرب استان را به شرق گیلان با کمترین مسافت متصل میکند ، وجود گردنه های مملو از مه،بارش برف دراولین روزهای فصل سرما و ترددزیاد در این محور از نبود اداره راه و راهداری رنج میبرد.

جناب آقای استاندار حال شما از مدیر کل راه و شهرسازی خود بپرسید که چرا بعد از بازدید میدانی از کلاردشت ونیاز مبرم منطقه به استقرار اداره راه و تجهیز نمودن شهرستان به ادوات و تجهیزات راهداری و علی رغم پیگیری و درخواست های مجدانه و مکرر حاج آقا مقیسه امام جمعه محترم ،ایوب صالحی فرماندار و مسئولین منطقه بی توجه از کنار درخواست ها و نیاز منطقه رد شدند این درحالی است که بستر و زیر ساخت های استقرار این اداره نیز مهیا است.

جناب آقای ربیع فلاح
شما بهتر میدانید که شهرستان کلاردشت از نظر گردشگری یکی از قطب های مهم در کشور محسوب می‌شود وهمین امر نقش به سزایی در توسعه اقتصادی و فرهنگی استان مازندران نیز دارد پس چگونه میشود که اینگونه مورد بی مهری مسئولین استانی قرار میگیرد،بعد از ارتقا کلاردشت به شهرستان حتی استقرار چندین اداره ای هم که صورت پذیرفت با همت مسئولان منطقه و مردم وخیرین منطقه بود !!

چه کسی پاسخگوی جان مردمی است که از پیچ و خم جاده مرزن آباد به کلاردشت و محور کلاردشت به عباس آباد میگذرند جاده ای که بیش از 40سال است هیچ تغییری نداشته و پیگیری های مسئولین شهرستانی برای 4بانده شدن آن در بوروکراسی اداری استانداری خاک میخورد ؟چه کسی پاسخگوی این بی عدالتی هاست؟

حال نیز چند روز است که مردم غرب استان به ویژه کلاردشت دچار بحران برف شده اند و روستاییان ما حتی برای تأمین مایحتاج خود نمی توانند از خانه خارج شوند.

استاندار محترم مازندران لازم است به اطلاع حضرتعالی برسانیم که شهرستان کلاردشت بیش از دو هزار و پانصد واحد صنفی دارد که حدود 50درصد آنها در روستا ساکن هستند،اما طی چند روز گذشته عملا بازار و واحدهای صنفی تعطیل شده و حتی مسیر ارتباطی برای رساندن آرد و آذوقه به روستاها مسدود شده است،و تلاش مسئولین و امداد گران منطقه نیز با توجه به کمبود امکانات کافی نیست،

اگرچه با دوراندیشی اتحادیه نانوایان آرد برای شرایط بحران در انبار ذخیره است اما رساندن آن به دست نانوایان مشکل است.
از این رو بعنوان نماینده بازاریان و کسبه کلاردشت از حضرتعالی خواستار توجه بیشتر به منطقه هستیم،و از مدیران استانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار میرود تا پیگیر درخواست و رفع مشکلات بحق مردم ولایتمدار کلاردشت باشند تا به زودی با استقرار اداره راه و راهداری در منطقه شهرستان کلاردشت نیز از نعمات و برکات جمهوری اسلامی بهره مند شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

باخبر 8 آذر 1395
تا غرب مازندران استان نشود مشکلات تمام نمیشه.این چقدر ساده هست که فکر میکنه غرب مازندران برای استاندار اهمیت داره.غرب مازندران سالهاست مورد تاراجه مرکز نشینانه.پولهای عوارض شهرداری مردم غرب مازندران میره تو حساب شرق استان
احمد 8 آذر 1395
این همه جزع و فزع فایده ای نداره. غرب استان جزء استان مازندران نیست. اگر همه مردم غرب استان بمیرن کسی از مسئولین کوچکترین نارحتی به خوذ راه نمی دن. اگر بابل و امل و ساری بود بهترین امکانات رو واگذارمیکردن. امان از بی عدالتی.امان از مظلومیت. امان از خواب مسئولین غرب استان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.